FETÖ ve CHP’nin kuklaları birbirine düştü

Durdu Özbolat, Yurt Gazetesi'nin sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki şahsi hesabından açıklamada bulundu ve Tele 1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ'a Tele 1 Televizyonu'nun hangi parayla kurulduğunu sordu.
Durdu Özbolat, Yurt Gazetesi'nin sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki şahsi hesabından açıklamada bulundu ve Tele 1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ'a Tele 1 Televizyonu'nun hangi parayla kurulduğunu sordu.

Birilerinin kuklası olarak medya patronluğuna soyunan, sahiplerinin işi bitince de bir kenara atılan sözde gazeteciler sosyal medyada birbirine düştü. CHP’nin borazanı olan Yurt gazetesinin sahibi Durdu Özbolat ile daha önce onun sağ kolu olan Merdan Yanardağ ağır hakaretlerle kavgaya tutuştu. Yanardağ’ın FETÖ’cü olduğunu açıklayan Özbolat, ‘beni batırıp kaçtı’ diyerek FETÖ’nün klasik bir taktiğini hatırlattı.

İÇİNDEKİLER

Yaptığı yayınlarla FETÖ’nün Türkiye içinde söyleyemediklerini söyleyen Tele 1 Tv kanalının sahibi Merdan Yanardağ ile eski patronu CHP’li Durdu Özpolat arasında sosyal medyada amansız bir kavga yaşandı. CHP eski milletvekili Durdu Özpolat, 2012 yılında kurduğu ve hâlen yayınlarına devam eden Yurt gazetesinde yayın yönetmenliğine kadar yükselttiği Merdan Yanardağ’ın ipliğini pazara sürdü.

Yurt gazetesinde görev yaptığı sırada Yanardağ’ın kendisini sürekli bir takım vaatlerle kandırarak zarara uğrattığını dile getiren Özbolat,

Merdan Yanardağ televizyonu ve gazeteyi batırıp gitti, borçlarla boğuşan biz mi dolandırıcıyız yoksa batırdığı gazetenin arkasından “maaş gaspçısı” diye konuşanlar mı dolandırıcı

diye sordu.

TELE 1 TV kanalını FETÖ'cü Akın İpek kurdu

CHP’li Özbolat’ın itirafları bununla da kalmadı. Yurt gazetesinin internet sitesinde konuyla ilgili bir de haber yaptıran Özbolat’ın belirttiğine göre Yurt gazetesini ‘batıran’ ve kendisini 25 milyon dolar zarara uğrattıktan sonra gazeteden ayrılıp Tele 1 Tv kanalını kuran Merdan Yanardağ, FETÖ için çalışıyor.

"Tele 1, Akın İpek’in desteğiyle kurulmuş bir kanaldır, bizim böyle kaynaklarımızın olmadığı ise açıktır."
"Tele 1, Akın İpek’in desteğiyle kurulmuş bir kanaldır, bizim böyle kaynaklarımızın olmadığı ise açıktır."

FETÖ’nün en büyük finansörlerinden olan ve hâlen İngiltere’de kaçak olarak yaşayan eski medya patronu Akın İpek’in Merdan Yanardağ’a televizyon kurması için para verdiğini belirten Özbolat “Tele 1’in kaynağını açıklamazsan sana sorarım; kaynak benden çaldığın paralar mı, yoksa Akın İpek’ten aldıkların mı? Barış TV’yi satarak aradan aldığın komisyonla Tele1’i kurdun, Barış TV’yi kime sattın?” diye sordu.

Kapatılan kanalı hemen nasıl açtırdın?

Gazetesinde yaptırdığı haberde de açıklamalarına devam eden Özbolat, hâlen yayında olan Tele 1 kanalı hakkında “Şu an Merdan Yanardağ’ın başında olduğu ABC gazetesi ve Barış TV, 15 Temmuz ertesinde kapatılmıştır. Zira Akın İpek’ten para aldıkları ortadadır. Tele 1, Akın İpek’in desteğiyle kurulmuş bir kanaldır, bizim böyle kaynaklarımızın olmadığı ise açıktır. ABC ve Tele 1, 17 Haziran 2020'de kapatıldıktan sonra nasıl açıldı? Her yerden baskı olduğunu, kaynağın olmadığını söylerken kapatılan kanalını ve gazeteni nasıl ve hangi yollarla açtırabildin?” dedi.

FETÖ’nün klasik medya taktiği

FETÖ, 2007 yılından itibaren Erdoğan ve hükümetlerine açıktan savaş açmaya karar vermiş, bunu da Başar Arslan’a kurdurduğu Taraf gazetesinin ‘Erdoğan’ı destekliyor gibi görünen’ yayınlarıyla yapmıştı. ‘Kullanışlı aptalları’ gazetesinde toplayan Arslan, FETÖ ile hiçbir ilişkisi olmadığını öne sürmüş ancak gerçek kısa sürede ortaya çıkmıştı.

CHP’nin borazanı olan Yurt gazetesinin sahibi Durdu Özbolat ile daha önce onun sağ kolu olan Merdan Yanardağ ağır hakaretlerle kavgaya tutuştu.
CHP’nin borazanı olan Yurt gazetesinin sahibi Durdu Özbolat ile daha önce onun sağ kolu olan Merdan Yanardağ ağır hakaretlerle kavgaya tutuştu.

Taraf’ın ardından kurulan Karşı gazetesinde de FETÖ aynı taktiği uyguladı. Bu sefer parası olan bir ‘kullanışlı’ olarak Turan Ababay’ı bulan FETÖ, operasyonları için kullandıktan sonra gazeteyi batırmış ve birlikte çalıştığı herkesi yüz üstü bırakmıştı. Karşı’nın yayın yönetmeni olan FETÖ’cü Eren Erdem, daha sonra CHP tarafından milletvekili yapılarak korumaya alınmıştı.

FETÖ aynı taktiği 2010 yılında Radikal gazetesi için de uygulamıştı. Aydın Doğan’ın gazetesi Radikal’i operasyon üssü yapan FETÖ, gazetedeki solcu ve Erdoğan düşmanı CHP fanatiği ekibi kullanarak terör faaliyetleri yürütmüştü. İşi bittiğinde de Aydın Doğan’a içi boşaltılmış bir gazete bırakmıştı.

Merdan Yanardağ’ın FETÖ’cü olduğunu açıklayan Özbolat, ‘beni batırıp kaçtı’ diyerek FETÖ’nün klasik bir taktiğini hatırlattı.
Merdan Yanardağ’ın FETÖ’cü olduğunu açıklayan Özbolat, ‘beni batırıp kaçtı’ diyerek FETÖ’nün klasik bir taktiğini hatırlattı.

FETÖ’nün son operasyonu ise Can Erzincan Tv’de yapılmıştı. Nazlı Ilıcak ve Ahmet Altan’ın darbe tehditlerini dile getirmesi için ele geçirilen kanal, işi bitince kapatılmıştı.