Son Dakika Su Sporları ve Yüzme Haberleri

Son Dakika Su Sporları ve Yüzme Haberleri

+ 50
29 ŞUBAT 2020 CUMARTESİ

Köpekler nasıl su içiyor?

Köpekler nasıl su içiyor?
Köpekler nasıl su içiyor?
Köpeklerin su içme şekilleri slov motion çekim tekniği ile böyle görüntülendi.
BEĞEN

Hiç sırtımda falan taşıyamam kilo aldın zaten

Hiç sırtımda falan taşıyamam kilo aldın zaten
BEĞEN

Mutlu aile tablosu

Mutlu aile tablosu
BEĞEN

Sen üzülme bırak onlar utansın...

Sen üzülme bırak onlar utansın...
BEĞEN

Laleli bir, içeriye gir!

Laleli bir, içeriye gir!
BEĞEN

Keşke bütün danışmalar böyle olsa!

Keşke bütün danışmalar böyle olsa!
BEĞEN

En tatlı acil tıp teknisyenleri

En tatlı acil tıp teknisyenleri
BEĞEN

Üstlerden biraz alalım yanlar kalsın: Tıraş edilen köpekler

Üstlerden biraz alalım yanlar kalsın: Tıraş edilen köpekler
Üstlerden biraz alalım yanlar kalsın: Tıraş edilen köpekler
Sahipleri tarafından traş edilip sosyal medyanın diline düşen köpekleri paylaşıyoruz.
BEĞEN

Şuradan bir öğrenci iki Golden alır mısınız?

Şuradan bir öğrenci iki Golden alır mısınız?
Şuradan bir öğrenci iki Golden alır mısınız?
BEĞEN

Böyle çıksam karşına ne yapabilirsin ki?

Böyle çıksam karşına ne yapabilirsin ki?
BEĞEN

Evin yeni misafiri hiç hoş karşılanmıyor

Evin yeni misafiri hiç hoş karşılanmıyor
BEĞEN

Köpek cenneti

Köpek cenneti
BEĞEN

Böyle gelsem ne yapabilirsin ki?

Böyle gelsem ne yapabilirsin ki?
BEĞEN

Biz bir şey yapmadık bırak gidelim

Biz bir şey yapmadık bırak gidelim
BEĞEN

Yaptıkları şapşallıklarla görenleri kendilerine hayran bırakan Snapchat köpekleri!

Yaptıkları şapşallıklarla görenleri kendilerine hayran bırakan Snapchat köpekleri!
Yaptıkları şapşallıklarla görenleri kendilerine hayran bırakan Snapchat köpekleri!
Snapchat'i kendi fotoğraflarını paylaşmak için kullanan insanlar varken köpekler neden olmasın? Bu içerikte Snapchat'i köpekleri kullanan insanların fotoğraflarına göz gezdirdik
BEĞEN

Arkadaşlarla pizza partisi

Arkadaşlarla pizza partisi
Arkadaşlarla pizza partisi
BEĞEN

En sevdiğim kuzenimin düğününde piste çıkıyorum

En sevdiğim kuzenimin düğününde piste çıkıyorum
BEĞEN

Köpekler için spor saati geldi

Köpekler için spor saati geldi
BEĞEN

Güzel çek Instagramlık olsun

Güzel çek Instagramlık olsun
Güzel çek Instagramlık olsun
BEĞEN

Annenin kartuşu bitiyo bi uyarsın

Annenin kartuşu bitiyo bi uyarsın
Annenin kartuşu bitiyo bi uyarsın
BEĞEN

Bir şey izlerken kendini kaptıran arkadaşa yapmak istediğim

Bir şey izlerken kendini kaptıran arkadaşa yapmak istediğim
BEĞEN

Koşmayı beceremeyince utandı

Koşmayı beceremeyince utandı
BEĞEN

Çek kız bi de şöyle çek

Çek kız bi de şöyle çek
Çek kız bi de şöyle çek
BEĞEN

Böyle şeyler bizi duygulandırır

Böyle şeyler bizi duygulandırır
Böyle şeyler bizi duygulandırır
BEĞEN
  • ZPOR
  • BİLİM & TEKNOLOJİ
  • AKTÜEL & KÜLTÜR
  • ZPOR
  • BİLİM & TEKNOLOJİ
  • AKTÜEL & KÜLTÜR
YUKARI DÖNÜN

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz