Ali Koç'tan seçim sonrası birlik mesajı: "Artık kenetlenme zamanı"
Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu’nda oyunu kullanan eski Başkan Ali Koç, seçimin Fenerbahçe için hayırlı olmasını diledi. "Kim kazanırsa kazansın, inşallah Fenerbahçe kazanır" ifadelerini kullanan Koç, artık sözde kalmayan bir birlik ve beraberliğe ihtiyaç olduğunu vurgulayarak, camiayı yeni başkanın etrafında kenetlenmeye davet etti.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.