Ergin Ataman'dan başkanlık açıklaması: 2026'da adayım
14:06, 20/01/2018, CumartesiG: Güncelleme: 14:19, 20/01/2018, Cumartesi

Galatasaray Başkanlık Seçimi
Galatasaray Kongre Üyesi ve Anadolu Efes başantrenörü Ergin Ataman, 2026 yılında Galatasaray Başkanlığı'na aday olacağını açıkladı.
Dursun Özbek
ve Mustafa Cengiz
'in yarıştığı Galatasaray Olağanüstü Seçim Genel Kurulu
'nda oy verme işlemi devam ediyor. Galatasaray Kongre üyesi olan
Anadolu Efes
Başantrenörü Ergin Ataman
da seçimde oy kullanırken, aynı zamanda sürpriz bir açıklamada da bulundu. 18 numaralı sandıkta oy kullandığı
görüntüyü paylaşan Ataman, "Galatasaray genel kurulunda ilk kez oy kullanma heyecanı. 2026 başkanlık yolunda ilk tecrübe
" ifadelerini kullandı.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.