30 bıçak darbesi yetmedi, şimdi de "Şikayeti geri çek" tehdidi!

Diyarbakır’da eşi tarafından 30 yerinden bıçaklanan iki çocuk annesi kadının, saldırının ardından tehdit ve baskıyla karşı karşıya kaldığı öne sürüldü. Mağdur kadının avukatı, tutuklu sanığın cezaevinden “Yarım kalan işimi tamamlayacağım” şeklinde mesaj gönderdiğini iddia etti.
Olay, 13 Nisan’da Diyarbakır’da meydana geldi. İddiaya göre iki çocuk annesi F.D. (40), 16 yıllık eşi M.Z.B. (58) tarafından apartman girişinde bıçaklı saldırıya uğradı. Aldatma gerekçesiyle gerçekleştiği öne sürülen saldırıda kadın vücudunun 30 farklı yerinden yaralandı.

Üç gün yoğun bakımda kaldı
Ağır yaralanan F.D., hastanede üç gün yoğun bakımda tedavi gördü. Olay sonrası gözaltına alınan saldırganın tutuklandığı, soruşturmanın ise sürdüğü öğrenildi. Mağdur kadının avukatı Türkan Gülistan Tekin, olayın öldürme kastıyla gerçekleştirildiğini savundu.

“Şikayetini geri çekmesi istendi” iddiası
Avukat Tekin, saldırganın ailesinin mağdur kadınla iletişime geçerek şikayetinden vazgeçmesini istediğini öne sürdü. Müvekkilinin geri adım atmayacağını belirten Tekin, sanığın en ağır şekilde cezalandırılmasını talep ettiklerini söyledi.

Cezaevinden tehdit gönderdiği öne sürüldü
Tekin, tutuklu sanığın cezaevinden farklı kişiler aracılığıyla tehdit mesajları gönderdiğini de iddia etti. Sanığın “Yarım kalan işimi tamamlayacağım” dediğini öne süren avukat, müvekkilinin güvenliği konusunda endişe duyduklarını ifade etti.

Soruşturmada yeni deliller bekleniyor
Dosyada henüz iddianame hazırlanmadığını belirten avukat Tekin, HTS kayıtları ile çevredeki iş yerlerine ait güvenlik kamera görüntülerinin talep edildiğini açıkladı. Olay yerinde doğrudan kamera bulunmadığını belirten Tekin, yeni delillerin soruşturmanın seyrini netleştireceğini kaydetti.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.