Dev otomobil markası, üretimini ABD'ye taşıyor
19:18, 16/04/2025, ÇarşambaG: Güncelleme: 19:20, 16/04/2025, Çarşamba

Dev otomobil markası, üretimini ABD'ye taşıyor
Honda, Meksika ve Kanada'daki bazı üretim faaliyetlerini ABD'ye taşıyacağını açıkladı.
Japon otomobil üreticisi Honda Motor, ABD'de satılan araçların yüzde 90'ının yerel üretim olmasını hedefleyerek, Meksika ve Kanada'daki bazı otomobil üretim faaliyetlerini ABD'ye kaydırmayı planlıyor.

Nikkei gazetesinde yer alan haberde, Trump yönetiminin otomobil ithalatına uyguladığı gümrük vergileriyle mücadele etmek için Japon şirketin gelecek iki ila üç yıl içinde ABD'deki araç üretimini yüzde 30'a kadar artırmayı planladığı bildirildi.
Konuya yönelik sorular için Honda sözcüsüne henüz ulaşılamadı.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.