Antoine Griezmann'ın yeni durağı Orlando City oldu

İspanyol ekibi Atletico Madrid ile yollarını ayıran Fransız yıldız Antoine Griezmann'ın kariyerine devam edeceği takım netlik kazandı. MLS ekiplerinden Orlando City, tecrübeli futbolcunun transferini resmen açıkladı.
Uzun yıllar İspanyol ekibi Atletico Madrid’in formasını giymiş kulübün simgelerinden ve efsanelerinden biri olan Antoine Griezmann’ın yeni takımıyla sözleşme imzaladı. Kulüp, transferi sosyal medya hesabından duyurdu.

Resmi imzalar atıldı
Kulüpten yapılan açıklamaya göre 35 yaşındaki futbolcu, Temmuz 2026'dan itibaren geçerli olacak sözleşmeye imza attı. Orlando City ile anlaşma sağlayan Griezmann'ın kontratının 2027-28 sezonunun sonuna kadar devam edeceği belirtilirken, sözleşmede 2028-29 sezonu için kulüp opsiyonunun da yer aldığı ifade edildi.
Anlaşma mart ayında sağlanmıştı
Orlando City'nin, Antoine Griezmann ile yürüttüğü görüşmelerde mart ayında mutlu sona ulaştığı öğrenildi. MLS temsilcisi, daha önce yaptığı açıklamada Fransız oyuncunun sözleşmesinin temmuz ayında başlayacağını duyurmuştu. Böylece taraflar arasındaki anlaşma resmiyet kazanmış oldu.
Bonservis bedeli ödenmedi
Atletico Madrid ile sözleşmesinin sona ermesinin ardından serbest kalan Griezmann, Orlando City'ye bonservissiz olarak katıldı. ABD ekibi, deneyimli futbolcunun transferi için herhangi bir bonservis bedeli ödemedi.
Avrupa'dan MLS'e uzanan kariyer
Futbol kariyerine Maconnais altyapısında başlayan Antoine Griezmann, daha sonra Real Sociedad, Barcelona ve Atletico Madrid gibi Avrupa'nın önemli kulüplerinde forma giydi. Yıllarca İspanya futbolunun en önemli yıldızları arasında gösterilen Fransız oyuncu, kariyerinde yeni bir sayfa açarak MLS'te mücadele etmeye hazırlanıyor.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.