Fenerbahçe Beko'dan 4 ayrılık: Resmen açıklandı
19:43, 25/06/2026, Perşembe

Fenerbahçe Beko
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nin son şampiyonu Fenerbahçe Beko, 4 oyuncusunun takımdan ayrıldığını resmi sosyal medya hesabından açıkladı.
Ülkemizi Euroleague'de temsil eden Fenerbahçe Beko, kadroda bulunan 4 oyuncusunun geleceği hakkında bir karar kaldı.
Sarı-lacivertliler; Jilson Bango, Brandon Boston, Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Gelecek sezon takımda yer almayacaklar
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre 4 basketbolcu, 2026-2027 sezonunda Fenerbahçe Beko'da yer almayacak.

Zpor
Dün kupa kaldırmıştı: Fenerbahçe Beko, yıldız oyuncusuna veda etti
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.