Mehdi Taremi canlı yayında FIFA'ya patladı: "Her şeye karşı savaşmak zorundayız"

2026 Dünya Kupası'nda Mısır ile 1-1 berabere kalan İran'ın yıldız ismi Mehdi Taremi, maçın ardından Dünya Kupası'nda maruz kaldıkları koşullar hakkında sert konuştu. Taremi, turnuva boyunca karşılaştıkları sorunların profesyonel oyuncular için kabul edilebilir olmadığını söyledi.
Dünya Kupası G Grubu'nda mücadele eden İran Milli Takımı'nın kaptanı ve dünyaca ünlü yıldızı Mehdi Taremi, Kuzey Amerika'da düzenlenen dev turnuva boyunca karşı karşıya kaldıkları ağır şartlara adeta isyan etti.

Taremi'den sert sözler: "Bu bir felaket"
Profesyonel futbolcular için sunulan bu koşulların hiçbir şekilde kabul edilemez olduğunu dile getiren deneyimli golcü, "Bu, felaket bir Dünya Kupası. Profesyonel oyuncular olarak bu şartlar altında bir turnuvada oynayamayız; bu ne doğru ne de adil. Eğer FIFA bunun adil olduğunu düşünüyorsa, bu onların bileceği iş ama kesinlikle değil." ifadelerini kullandı.

"Bana bir isim verin"
Taremi, FIFA Başkanı Gianni Infantino’ya yönelik eleştirilerini şu sözlerle sürdürdü: "Bizim için var olan bu sorunu kim çözmeli? FIFA mı? ABD mi? Bilmiyorum! Bana bir isim verin. FIFA Başkanı Gianni Infantino, Yeni Zelanda'ya karşı oynadığımız ilk maçtan sonra soyunma odamıza gelip tüm sorunları çözeceğini söyledi ama gerçekte FIFA hiçbir şey yapmadı."

"Her maç göçmenlik kontrollerinden geçiyoruz"
Taremi, organizatörlerin İran'ı turnuva dışında bırakmak için bilinçli bir strateji yürüttüğünü ima ettiği açıklamalarını şu çarpıcı ifadelerle noktaladı: "Kelimenin tam anlamıyla her şeye karşı savaşmak zorundayız. Ev sahibi ülkede kalamıyoruz; her maç oynamak istediğimizde seyahat ediyor ve göçmenlik kontrollerinden geçiyoruz. Şimdi de Seattle'da kalamıyoruz ve Tijuana'ya geri dönmek zorundayız. Bizi elemek için ellerinden gelen her şeyi yaptılar, bu yüzden bizim açımızdan bakıldığında, evet, bence bunu böyle istiyorlar, bizi dışarıda görmek istiyorlar."


Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.