İçişleri Bakanı Soylu: Amerika'da bir malımız var, FETÖ. Onu da orada bırakmayız alacağız
09:33, 02/08/2018, PerşembeG: Güncelleme: 11:02, 02/08/2018, Perşembe

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu
ABD'nin İçişleri Bakanı Soylu ve Adalet Bakanı Gül için yaptırım kararının ardından İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'dan açıklama geldi: "Amerika'da bir malımız var, Fetö. Onu da orada bırakmayız, alacağız" dedi.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "" ifadelerini kullandı.
Amerika'da bir malımız var, Fetö. Onu da orada bırakmayız, alacağız.
- Bakan Soylu, sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan, ABD'nin kendisi ve Adalet Bakanı Abdulhamit Gül için aldığı yaptırım kararına ilişkin değerlendirmede bulundu.
Soylu, paylaşımında "Amerika'da bir malımız var; Fetö. Onu da orada bırakmayız, alacağız." ifadelerine yer verdi.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.