Bursa’da 71 yaşındaki alkollü bisiklet sürücüsü kaza yaptı: Rekor ceza yedi!
09:57, 16/02/2026, Pazartesi

Bisikletten Düştü, Hastanede Öğrendiği Cezayla Hayatı Şaşırttı
İnegöl ilçesinde bisikletten düşerek yaralanan 71 yaşındaki sürücünün 1,93 promil alkollü olduğu belirlendi. Polis ekipleri, alkollü araç kullanmak ve trafik güvenliğini tehlikeye atmak suçlarından toplam 12 bin 875 lira ceza kesti.
Olay, Burhaniye Mahallesi Kemalettin Samipaşa Caddesi’nde meydana geldi. Bisikletiyle seyir halinde olan 71 yaşındaki Remzi G., dengesini kaybederek yere düştü. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.
1,93 Promil Alkollü Çıktı
Yaralı sürücü, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastanede yapılan kontrolde Remzi G.’nin 1,93 promil alkollü olduğu tespit edildi. Tedavisinin ardından taburcu edilen sürücü, ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.
Toplam 12.875 Lira Ceza
Polis ekipleri tarafından Remzi G.’ye alkollü araç kullanmaktan 11 bin 629 lira, trafik güvenliğini tehlikeye atmaktan ise 1.246 lira olmak üzere toplam 12 bin 875 lira idari para cezası uygulandı.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.