5 gündür park halindeydi: Otomobilden acı gerçek çıktı

Afyonkarahisar’ın Sandıklı ilçesinde bir dinlenme tesisinin otoparkında günlerdir bekleyen otomobilde 45 yaşındaki bir erkeğin cansız bedeni bulundu. 11 Şubat’tan bu yana araçta olduğu belirlenen şahsın kesin ölüm nedeni, Adli Tıp Kurumu’nda yapılacak incelemenin ardından netleşecek.
Afyonkarahisar’da dinlenme tesisinde park halinde bulunan bir otomobilde ceset bulunması üzerine güvenlik güçleri harekete geçti. Sandıklı ilçesindeki olayda, 45 yaşındaki Mehmet Evirgen’in 11 Şubat’tan bu yana aracın içinde hayatını kaybetmiş halde bulunduğu belirlendi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Şüpheli araç ihbarı üzerine harekete geçildi
Sandıklı’daki dinlenme tesisinin otoparkında uzun süredir aynı noktada duran otomobilden şüphelenen tesis çalışanları, durumu jandarma ekiplerine bildirdi. Türkiye’nin önemli geçiş güzergâhlarından biri üzerinde bulunan bölgede yapılan ihbar sonrası ekipler kısa sürede olay yerine ulaştı.

Araç kapıları özel ekipmanla açıldı
Camları film kaplı olan aracın sahibine telefonla ulaşmaya çalışan ekipler sonuç alamayınca itfaiyeden destek istedi. Olay yerine gelen itfaiye görevlileri, kapıları kontrollü şekilde açarak güvenlik güçlerinin inceleme yapmasını sağladı. Aracın arka koltuğunda bulunan Mehmet Evirgen’in yaşamını yitirdiği tespit edildi.

Ölüm nedeni Adli Tıp’ta netleşecek
Yapılan ilk değerlendirmede Evirgen’in 11 Şubat Çarşamba günü aracı park ettikten sonra hayatını kaybettiği değerlendirildi. Kesin ölüm sebebinin belirlenmesi amacıyla cenaze Afyonkarahisar Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Jandarma ekipleri olay yerinde detaylı inceleme yaparken, soruşturma süreci titizlikle sürdürülüyor.
Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.