Eskişehir'de akılalmaz soygun: 3 evden 1 milyon 20 bin TL’lik hırsızlık yapan 2 kadın tutuklandı
Eskişehir’de farklı tarihlerde üç ayrı eve girerek toplamda 1 milyon 20 bin lira değerinde altın, ziynet eşyası ve nakit para çalan iki kadın şüpheli, emniyet güçlerinin titiz takibi sonucu yakalandı. Hakim karşısına çıkarılan zanlılar tutuklanarak cezaevine gönderilirken, polis ekipleri hırsızlık şebekesinin diğer üyelerini yakalamak için arama çalışmalarına aralıksız devam ediyor.
Eskişehir'de peş peşe yaşanan hırsızlık olayları emniyet birimlerini harekete geçirdi. İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, kent merkezindeki üç farklı ikametten yüklü miktarda hırsızlık yapılması üzerine geniş çaplı bir tahkikat başlattı. Yapılan ilk incelemelerde, şüphelilerin hedef aldıkları evlere girerek 20 bin lirası nakit olmak üzere toplamda 1 milyon 20 bin lira değerinde maddi kayba neden olduğu belirlendi.

Şüpheli kadınlar cezaevine gönderildi
Emniyet birimlerinin yürüttüğü kapsamlı teknik ve fiziki takip kısa sürede sonuç verdi. Hırsızlık olaylarının faili olduğu tespit edilen E.T. ve D.Ç. isimli iki kadın, düzenlenen operasyonla gözaltına alındı. Karakoldaki ifade işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlılar, çıkarıldıkları mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Diğer zanlılar aranıyor
Meydana gelen milyonluk soygunların ardından soruşturmayı sürdüren polis ekipleri, dosyayı derinlemesine inceliyor. Asayiş Şube Müdürlüğü yetkilileri, hırsızlık olaylarına karıştığı veya zanlılara yardım ettiği düşünülen diğer şüphelilerin izini sürmeye devam ediyor. Emniyet güçlerinin sahadaki yakalama çalışmalarının kesintisiz bir şekilde ilerlediği bildirildi.


Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.