TEM Otoyolu'nda korku dolu anlar! Seyir halindeki otomobil alev aldı

Avcılar TEM Otoyolu'nda seyir halindeki bir otomobilde çıkan yangın kısa sürede büyüyerek yol kenarındaki ağaçlık alana sıçradı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, Edirne istikametinde uzun araç kuyrukları oluştu.
Avcılar TEM Otoyolu'nda seyir halindeki bir otomobilde çıkan yangın paniğe neden oldu. Motor bölümünden yükselen alevler kısa sürede tüm aracı sararken, yol kenarındaki ağaçlık alana da sıçradı.
Seyir halindeki otomobil alev aldı
Yangın, saat 18.00 sıralarında Avcılar TEM Otoyolu'nun Edirne istikametinde meydana geldi. Seyir halindeki otomobilin motor kısmından yükselen alevleri fark eden sürücü, aracını emniyet şeridine çekerek durdurdu.

Yangın ağaçlık alana sıçradı
Kısa sürede büyüyen alevler yol kenarındaki ağaçlık alana sıçradı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Trafikte uzun araç kuyrukları oluştu
İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle araçta ve ağaçlık alanda çıkan yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın nedeniyle TEM Otoyolu'nun Edirne istikametinde uzun araç kuyrukları oluşurken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.