Fenerbahçe'de sezon başladı: İsmail Kartal ve bazı futbolcular sağlık kontrollerinden geçti

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları resmen başladı. İsmail Kartal yönetimindeki Fenerbahçe'de futbolcular ve teknik heyet sağlık kontrollerinden geçti. Fenerbahçe'de hem kamp öncesi taramalar yapıldı hem takım toplanmaya başladı.
Trendyol Süper Lig ekiplerinden Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarının ilk ve en kritik ayağı olan rutin sağlık taramalarına resmen başladı. Sarı-lacivertli kulübün resmi internet sitesi ve iletişim kanalları üzerinden gerçekleştirilen kurumsal açıklamada, Futbol A Takımı oyuncularının ve teknik kadronun yeni dönem öncesindeki fiziki durumlarının titizlikle incelendiği bildirildi. Bu doğrultuda, Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, teknik ekibi ve oyuncu kadrosunun ilk grubu, kulübün sağlık partneri olan Medicana Ataşehir Hastanesi’nde geniş kapsamlı bir sağlık kontrolünden geçti.

İşte Fenerbahçe'den yapılan açıklama
Fenerbahçe resmi internet sitesi üzerinden yapılan açıklamada, "Futbol A Takımımızın yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, teknik ekibimiz ve bazı futbolcularımız Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi. Futbol Takımımızda sağlık kontrolleri yarın devam edecek." ifadelerine yer verildi.

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.