İsmail Kartal’dan sezon öncesi kampında şampiyonluk sözleri!

Sezon öncesi hazırlıklarını sürdüren Süper Lig devi Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, sarı-lacivertli kulübün resmi YouTube kanalına açıklamalarda bulundu. 65 yaşındaki çalıştırıcı dikkat çeken sözler sarf etti.
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları tüm hızıyla sürerken, teknik direktör İsmail Kartal'dan dikkat çeken mesajlar geldi. Tecrübeli çalıştırıcının kampın ilk günlerinde yaptığı konuşma, takımın hedeflerini net şekilde ortaya koydu.

Topuk Yaylası'nda çalışmalar başladı
Yeni sezon öncesi hazırlıklarına başlayan Fenerbahçe, kamp çalışmalarını Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürüyor. Sarı-lacivertli ekip, yeni teknik direktörü İsmail Kartal yönetiminde sezonun ikinci antrenmanını gerçekleştirirken, takımda yoğun bir çalışma temposu dikkat çekti.
Fenerbahçe'deki dördüncü dönemine başlayan deneyimli teknik adam, antrenman öncesinde futbolcularla bir toplantı yaptı.

Kartal'dan şampiyonluk vurgusu
Kulübün resmi YouTube kanalında paylaşılan görüntülerde İsmail Kartal'ın oyuncularına yaptığı konuşma da yer aldı. Tecrübeli teknik direktör, "Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz." Dedi.
Kartal, futbolcularına hitaben yaptığı konuşmada, sezon sonunda şampiyonluğa ulaşacaklarına inandığını ifade etti.

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.