Manchester City’den astronomik bonservisli orta saha hamlesi: Lig rekoru kırılabilir

Gelecek sezon Premier Lig’de yeni teknik direktörü Enzo Maresca yönetimiyle şampiyon olmak isteyen Manchester City, lig tarihinin en pahalı transferini yapmak istiyor. Orta sahasını güçlendirmek isteyen Manchester ekibinin gündemine genç bir isim geldi.
Manchester City'den dev teklif hazırlığı
Yeni sezon öncesinde transfer çalışmalarına hız veren Manchester City'nin, Nottingham Forest forması giyen Elliot Anderson'u kadrosuna katmak istediği öne sürüldü. Daily Mail'in haberine göre İngiliz ekibi, 23 yaşındaki orta saha oyuncusu için 150 milyon euroyu bulan bir teklif hazırlığında.
Teknik heyetin uzun süredir takip ettiği belirtilen Anderson'un, Manchester City'nin orta saha yapılanmasında önemli bir rol üstlenmesinin planlandığı ifade edildi.

Premier Lig rekoru kırılabilir
Transferin belirtilen rakam üzerinden gerçekleşmesi halinde Premier Lig kulüpleri arasında yapılan transferlerde yeni bir rekor kırılmış olacak. Böylece İngiltere içindeki en yüksek bonservis bedeli unvanı el değiştirebilir.
Mevcut rekorun, geçtiğimiz yaz Liverpool'un Alexander Isak transferi için Newcastle United'a ödediği 145 milyon euro ile kayıtlara geçtiği belirtiliyor.

Sezon performansıyla dikkat çekti
Elliot Anderson, 2025/26 sezonunda Nottingham Forest formasıyla tüm kulvarlarda 50 karşılaşmada görev aldı. Genç orta saha oyuncusu bu süreçte 4 gol ve 5 asistlik katkı sağlayarak takımının önemli isimlerinden biri oldu.
Manchester City'nin kısa süre içerisinde resmi adım atıp atmayacağı merak edilirken, olası transferin yaz döneminin en çok konuşulan gelişmelerinden biri olması bekleniyor.


Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.