Tedesco'dan çarpıcı açıklama: Yönetime gönderme yaptı | Ayrılık sürecini tek tek anlattı

Fenerbahçe'de sezonun faturası Tedesco ve Devin Özek'e kesilirken, mevcut yönetim de seçime gitme kararı aldı. Dün, kalabalık Fenerbahçe taraftarına duygusal bir şekilde veda eden Domenico Tedesco, yaşadıklarını tek tek anlattı.
Fenerbahçe yönetimi, sezonun faturasını kesti. Galatasaray mağlubiyeti sonrası sezonun faturasını Domenico Tedesco, Devin Özek ile yollar ayrılıken, yönetim de seçime gitme kararı aldı.

Tedesco'dan duygusal veda
İtalyan teknik adam, dün Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman öncesinde futbolcular ve çalışanlarla bir araya geldi.

Tesislerin önünde toplanan coşkulu sarı-lacivertli taraftarlar, 40 yaşındaki çalıştırıcı lehine tezahüratlarda bulundu. Duygusal anlar yaşadığı görülen Tedesco, kendisini bekleyen taraftarların imza ve fotoğraf isteklerini geri çevirmedi.

Tedesco ayrılığa dair konuştu: Yönetime mesaj gönderdi
Ayrılığı sonrası ikinci kez konuşan Tedesco, Alman basınından Kicker'a çok çarpıcı açıklamalar yaptı.
"İkinci yenilgide yollarımız ayrıldı"
Tedseco "Bu şekilde sonuçlanması gerçekten çok üzücü. Bu durum, futbolun ne kadar hızlı değiştiğini bir kez daha gösteriyor. Aslında kısa süre önce sözleşmemi erken uzatma ihtimali üzerine görüşmeler yapıyorduk. Şimdi ise ligdeki ikinci yenilginin ardından yollarımız ayrıldı."


"Başarının anahtarı her yenilgiden sonra her şeyi sorgulamak değil..."
Yönetime de gönderme yapan genç teknik adam "Bu kadar duygusal bir ortamda kalıcı başarıya ulaşmanın anahtarı, her yenilgiden sonra her şeyi sorgulamak değil; birlikte bir şeyler geliştirmektir." ifadelerini kullandı.

"Taraftara çok teşekkür ederim"
Taraftarın kendisini karşılamasıyla ilgili konuşan Tedesco "İstanbul'da çok yoğun ve sayısız deneyimle dolu bir dönem geçirdim. Bize her zaman destek olan taraftarlara özellikle teşekkür etmek istiyorum. Bu kulübü özel kılan onlar." dedi.

"Fenerbahçe'nin şampiyonluk hayalini gerçekleştirebilmesi için dua edeceğim çünkü taraftarlar bunu fazlasıyla hak ediyor. Kalıcı bir sistem inşa etmeyi hedefliyordum ve geçmişe kıyasla daha farklı bir anlayış ortaya koyduğumuza da inanıyorum. Böylesine duygusal bir kulüpte, tek bir mağlubiyetin ardından her şeyi sorgulamak yerine kenetlenmek gerekir."

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.