Dev AVM 2026 yılında kapılarını tekrar açıyor: Yıllardır atıl durumdaki AVM el değiştirdi

Adana’da pandemi öncesi açılan ancak beklenen ilgiyi göremeyince kepenk indiren dev AVM’nin kaderi değişti. Polat Narenciye’nin sahibi Akpolat Ailesi, şehrin dükkân sayısı bakımından en büyük projesini satın aldı. Dev kompleks 2026 sonunda yeniden hizmete girecek.
Adana'da dükkân sayısı bakımından en büyük, metrekare olarak ise ikinci büyük alışveriş merkezi olan Adapalm AVM, yeni sahipleriyle ayağa kalkıyor.

Bünyesinde Polat Narenciye firmasını da barındıran Akpolat Ailesi, bir süredir kapalı olan AVM'yi satın aldı. Projenin işletmesini ise sektörün deneyimli ismi ECE Türkiye üstlendi.

Ekonomim’den Yener Karadeniz’in haberine göre, ECE Türkiye, Akpolat Ailesi yatırımıyla Adana’da geliştirilen Adapalm AVM’yi 2026’nın son çeyreğinde açmayı planlıyor.

ECE Türkiye Genel Müdürü ve AYD Başkanı Nuri Şapkacı, son birkaç yıldır AVM yatırımcılarının artık geri dönüş riskini minimumda tutan yatırımlara girmeyi tercih ettiklerini belirterek, “Büyüyen bir dönüşüm pazarı var. İnşa etmek yerine satın alıp, dönüştürerek yola devam etme yönünde. Bu bir trend ve bu şekilde devam eder. Yeni AVM yatırımı için ortam henüz uygun değil” dedi.

65 bin metrekarelik kiralanabilir alan, 200’ü aşkın mağaza, eğlence ve yeme-içme alanlarıyla proje, bölge ekonomisine istihdam ve perakende canlılığı sağlamayı hedefliyor. Söz konusu AVM, Adana’nın dükkân sayısı olarak en büyük, metrekare olarak da ikinci büyük AVM’si olacak ve yıllık 14 milyon ziyaretçi hedefleniyor.

Adapalm AVM’nin salgın öncesinde eksik açıldığını ve yanlış stratejiler nedeniyle kapandığını belirten ECE Türkiye Genel Müdürü Semet Yolaç Canlıel de “65 bin metrekare kiralanabilir alana sahip olan AVM’nin çekim alanı ile 7 milyon insana ulaşma kapasitesi var. 200 mağazanın yer alacağı AVM’nin kasım-aralık gibi açılmasını planlıyoruz. Hem estetik hem de mimari dokunuşlar yapıldı, dönüşüm devam ediyor” dedi.

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.