Fenerbahçe'de kritik toplantı: Aziz Yıldırım ve ekibinden kampa çıkarma

Gelecek sezon mutlak şampiyonluk hedefiyle yola çıkan Aziz Yıldırım yönetimindeki Fenerbahçe, Topuk Yaylası Tesisleri'nde çalkışmalarına devam ediyor. Aziz Yıldırım ve ekibi, kampa ziyaret gerçekleştirirken, kritik toplantı gerçekleştirildi.
Yeni sezon hazırlıklarına teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde Topuk Yaylası'nda start veren Fenerbahçe'de, başkan Aziz Yıldırım'ın kampa gerçekleştirdiği peş peşe ziyaretler dikkat çekti.
Teknik heyetle toplantı gerçekleştirildi
Sarı-lacivertli ekibin birinci etap kamp çalışmalarını yakından takip eden başkan Yıldırım; cuma günü başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ile birlikte tesislere çıkarma yaparak, gece geç saatlerde futbolcular ve teknik heyetle özel bir toplantı gerçekleştirdi. Cumartesi günü öğle saatlerinde takım için düzenlenen yemeğe yönetim kurulundan çok sayıda isim iştirak ederken, yemek programından önce başkan Yıldırım; yöneticiler, teknik ekip ve oyuncularla bir kez daha bir araya gelerek motivasyon tazeledi.

Son durum hakkında rapor aldı
Kampın yoğun mesaisi içerisinde transfer gündemini de masaya yatıran Aziz Yıldırım'ın, tecrübeli çalıştırıcı İsmail Kartal ve teknik kadroyla gerçekleştirdiği zirvede takımdaki son durum ile oyuncuların genel performansı hakkında detaylı rapor aldığı öğrenildi. Öte yandan, cumartesi günkü organizasyonun ardından sarı-lacivertli yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir'in Topuk Yaylası tesislerini gezerek incelemelerde bulunduğu bildirildi.

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.