Galatasaray'dan yerli golcü taarruzu: Bertuğ Yıldırım için yeniden masaya oturuluyor

Gelecek sezon mutlak şampiyonluk hedefleyen Galatasaray'da transfer çalışmaları sürüyor. Galatasaray yerli forvet hedefindeki Bertuğ Yıldırım için yeniden pazarlık masasına oturacak.
Yeni sezon hazırlıkları kapsamında transfer taarruzuna kalkan Galatasaray, hücum hattını yerli ve potansiyelli bir golcüyle güçlendirmek adına rotasını yeniden tanıdık bir isme çevirdi. Sarı-kırmızılı yönetim, geçmiş dönemde de ilgilendiği ancak şartlar gereği askıya almak zorunda kaldığı Bertuğ Yıldırım transferi için dosyayı yeniden açarak düğmeye bastı.
Pazarlıklar yeniden başlayacak
Sözcü'de yer alan habere göre, forvet arayışlarını hızlandıran Dursun Özbek yönetimi, milli oyuncuyu kadrosuna katabilmek için Başakşehir ile bir kez daha pazarlık masasına oturmaya hazırlanıyor. İstanbul temsilcisinin 23 yaşındaki golcü oyuncu için belirlediği 15 milyon euro seviyesindeki bonservis bedelini yüksek bulan sarı-kırmızılı kurmaylar, bu rakamı daha makul seviyelere çekmek adına resmi bir indirim talebinde bulunacak.

10 gole katkı sağladı
Geçtiğimiz 2025 yılının eylül ayında Fransa Ligue 1 ekiplerinden Rennes'den 2.2 milyon euro bonservis bedeliyle Başakşehir'e transfer olan yetenekli santrfor, geride kalan sezonda turuncu-lacivertli formayla sergilediği performansla dikkatleri yeniden üzerine çekmeyi başarmıştı. Çıktığı 23 resmi karşılaşmada takımının hücum yüküne önemli bir katkı sağlayan Bertuğ Yıldırım, sezonu 7 gol ve 3 asistle tamamlayarak transfer pazarının gözde isimlerinden biri haline geldi.

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.