Esra Erol'un yüzündeki morluk dikkat çekti: Hastaneye gideceğini açıkladı

ATV’de yayınlanan program sırasında Esra Erol’un iş kazası yaşadığı açıklandı. Canlı yayında konuşan Erol, çekimler sırasında yaşadığı rahatsızlık nedeniyle programın ardından hastaneye gideceğini söyledi. Ünlü sunucunun açıklaması kısa sürede sosyal medyada gündem oldu.
ATV ekranlarında yayınlanan Esra Erol’da programında sunucu Esra Erol, canlı yayında yaşadığı bir iş kazasını izleyicilerle paylaştı. Program sırasında konuşan Erol, çekimler esnasında yaşadığı sağlık sorunu nedeniyle yayın sonrası hastaneye gideceğini belirtti.

Canlı yayında açıkladı
Programın ilerleyen dakikalarında konuşan Esra Erol, iş kazası yaşadığını ve bunun ardından kendisini iyi hissetmediğini ifade etti. Sunucu, yayın bittikten sonra kontrol amaçlı olarak hastaneye gideceğini söyledi.
İzleyicileri endişelendirdi
Erol’un canlı yayındaki açıklaması kısa sürede sosyal medyada da gündem oldu. Programı takip eden izleyiciler, ünlü sunucunun sağlık durumuna ilişkin gelişmeleri merak etmeye başladı.
Program devam etti
Yaşadığı duruma rağmen Esra Erol programın sunumuna devam etti. Yayının ardından sağlık kontrolünden geçeceğini belirten sunucu, izleyicilere durumunun kontrol altına alınacağını ifade etti

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.